dia%, bienvenido a mi vida

De lunes a miércoles telegráficamente.

Lunes. Cena italiana a las once de la noche en el Parque de la Ciutadella. Llegar hasta allí me ha costado una hora y cuarto. Maldito metro, malditas averías. Estoy en Joanic a las 20:50. Salgo de Joanic a las 21:15. El metro sigue en el mismo sitio, mi paciencia ha partido hace un buen rato. Camino hasta Verdaguer. Cambio de línea en Diagonal. Llego a Catalunya y… una mierda cojo otro metro! Urquinaona, Ronda Sant Pere, Passeig de Lluís Companys… La mala leche se desvanece cuando encuentro el picnic montado. A medianoche decido volver a casa. ¿Cómo? Levanto la mano. Cinco euros y cinco minutos.

Martes. A las cuatro de la tarde nadie parece tener entre sus planes una visita al súper. Amor a primera vista. Salgo del Dia% con quince euros en marcas blancas, el carnet del ‘Club’ y una sonrisa que agradezco cuando voy de compras. Ya tengo una buena alternativa al Suma de Providència.

Miércoles. Encuentro fugaz con la artista trotamundos. Tengo algo que ella necesita y lo necesita ya. Quedamos a mitad de camino entre mi casa y su trabajo… bueno, quedamos a diez minutos de mi casa y a dos pasos de su principal. La conozco, a ella y a su apretada agenta, así que le facilito las cosas.

4 comentarios sobre “dia%, bienvenido a mi vida”

  1. xque no et fas del bicing? la veritat que últimament agafes alguna empipada, però és molt pràctic, sobretot com a alternativa a metros nevera que s’espatllen a l’estium i forns plens de gent a l’hivern
    a més, tens una parada a bonavista. de cara al curro perfecte
    i a la part de dlat del parc de la ciutadella dos dobles
    ànim!

    no sé si passaré per venus, encara que si no és avui ja no serà fins… comença el compte enrere!!!!!

  2. I per què no… 😛

    @Elisabet
    És una opció que estic estudiant. Però no per anar al Falstaff, que són 9 minuts caminant, sino per baixar cada dia fins al centre on tinc la seu laboral de dilluns a divendres. Plan bicing: agafar un aparell d’aquests amb dos rodes al costat de la Virreina, arribar a Enric Granados i baixar, baixar, baixar… per carril bici. He explicat que cada dia vaig el camí Home-Workplace? 25 minuts al meu pas, ergo, 40 a un pas normal. Metro? Ho he provat, 17-20 minuts, no val la pena!

    @Rosalita
    A quin preu em deixes el carnet de conduir que encara no tinc? També ho estic estudiant (encara que primer hauria d’estudiar lo del carnet), he pogut comprovar la llibertat que et donen aquestes bicicletes motoritzades i ‘tienen su punto’, però… tiempo al tiempo.
    Ah! Quan la Scoopy 150 sapigui que li estàs buscant una nova casa…

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *